čtvrtek 4. července 2013

DIY Skirt from scarf

Loňská suknička, kterou jsem si ušila do Španělska. Když jsem v sekáči viděla tenhle šátek, byla to jasná volba. Věděla jsem, co s ním udělám. Chtěla jsem sukni do gumy, jakých byly plné obchody, ale žádná nebyla pro mě. Byly ve škaredých barvách/blbý materiál/dlouhé/krátké/drahé. Jsem asi moc vybíravá :) Hlavně je pro mě vždycky velká výzva, zkusit na vlastní pěst vyrobit něco, co jsem někde viděla :)

I've made this skirt for my trip to Spain. It's made only from thrifted scarf and elastic.



Materiál / pomůcky:
- šátek (nebo látka)
- široká guma (já měla černou, 5 cm širokou)
- šicí stroj

You need:
- scarf (or fabric)
- elastic band (I used black, 5 cm wide)
- sewing machine

(původní šátek/scarf before)

Šátek jsem vyžehlila, přeložila napůl a ustřihla. Okraje jsem sešila a nahoru všila gumu, změřenou podle pasu. Dělala jsem to bez návodu a z vlastní hlavy, ale našla jsem moc hezké video, kde je vše vysvětleno. Takže doporučuju se podívat :) Postup je hodně podobný - já jsem všívala gumu trochu jinak a na své sukni nemám zip, obléknu ji i bez něho a chtěla jsem prostě jen gumu :) 

Cut scarf into two halfs, sew the edges together and add elastic. I'm not so good in translating this "sewing things" to english, but I've found really nice video, which can help you a lot. The differnce is that I didn't use the zipper :)



(fotky/photos - anouk de poulain)


A jedna fotka pro pobavení - boj na lodičce ve větrném španělském Deltebre :)
And just for fun - photo from windy Spanish village Deltebre :)

8 komentářů:

  1. Úplne super! Keby som našla v sekáči vhodnú šatku, kľudne by som sa do toho pustila :P Áno, aj ja som niekedy náročná, keď nenájdem to, čo v obchode hľadám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A jestli se do toho pustíš, jsem zvědavá na výsledek :)

      Vymazat
  2. Great blog hun!!! would u like to follow each other on bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/



    Ps: I have a giveaway on blog right now, maybe u want to take part

    OdpovědětVymazat
  3. ale že veľmi sa mi to páči!:)

    OdpovědětVymazat
  4. a je to skvelé! je originálna a takú určite nik mať nebude.:) a navyše sa mi páči taaaaaaaaaaaak moc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebude, takový retro šátek nenajde, a že by ho ještě rozstříhal a přešil, jako já? :) Děkuju!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář!!!