úterý 19. srpna 2014

Recipe: Vegan Blackcurrant Ice Cream

Zmrzliny jsem si dělala v parném létě v jednom kuse, a tak si říkám, proč se nepodělit. Rozhodla jsem se, že zde budu přispívat i recepty, baví mě to a jsou také DIY. Ale jedu na Erasmus do Španělska, takže předpokládám, že frekvence bude nevalná :)

I love homemade ice-cream! And this one is vegan as well - and i really really love it! In hot summer I ate it every day. I manage to share there my recipes too, maybe not very often, but cooking is a part of my life which i love very much :)


Suroviny (na dvě pořádné porce):
  • 1 mražený banán
  • 2 hrsti mraženého černého rybízu
  • panák zeleného čaje/rostlinného mléka (pokud máte silný mixér, možná to nebude potřeba)
  • cukr/javorový nebo jiný sirup (nemusí být)

You need (for 2 portions):
  • 1 frozen banana
  • 2 handfuls of frozen blackcurrant
  • green tea/soy or other milk (only a little amount, like les than 1dl - only if your mixer is not so strong)
  • sugar/maple syrup (optionable)

Já mám robot, ale tyčový mixér by to možná také zvládl. Všechno jen rozmixujeme (v závislosti na množství čaje/mléka bude zmrzlina víc pevná nebo tekutá, já mám radši tekutější). Zmrzlina je krásně krémová, jíme hned!

The easiest recipe - mix everything in mixer and it is ready to eat! Thanks to banana this ice cream is really "creamy" and also it is healthy :)


6 komentářů:

  1. Užij si to ve Španělsku!! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. ja ked som velmi leniva,tak si iba roztlacim banan so skoricou a dam do mraznicky :)
    ale toto je super!

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo mnam už když se na ní podívám! Já svoje chutě utlačuji jenom banánovou-vegan zmrzlinou ,ale tuhle tak moc ráda zkusím:-) Mimochodem máš baječný blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Myslím, že s malinama by to taky byla bomba :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář!!!