pondělí 4. března 2013

5 February Loves

Únor byl pro mě dost náročný. Když jsem zrovna nebyla nemocná, chystala jsem různé věci na náš ples (dekorace, kostýmy, makeup...), psala bakalářku nebo studovala anglické články o indexech. Přesto zkusím napočítat těch pět věcí. A slibuju, že v březnu, pokud teda přečkám svoji angínu, budu konečně aktivnější :)

*1 - Chystání bálu // ball preparing
Nacvičování půlnočního předtančení, nacvičování předtančení, příprava výzdoby, šití kostýmů, trénování rychlého make-upu, co nejrychlejšího převlékání. Nakonec jsem dělala kromě krasojezdkyně na koni a geparda ještě provazochodkyni a akrobatku, takže to bylo ještě 2x tak šílenější. Bál byl fajn! Musím se přiznat, že nejvíc jsem si užila tu krasojezdkyni :) Dva tanečníci drželi "hřbet" asi ve výšce dvou metrů a já vyskočila nahoru a tam dělala různé pozice, včetně záklonu s jednou nohou nahoře! Na ten jsem obzvlášť hrdá.




*2 - Psaní bakalářky // writing my bachelor thesis
Teče mi do bot. Píšu, čtu, píšu, čtu.



*3 - Čtění // reading
A taky čtu knížky. V únoru přečtená hromádka: Veronika se rozhodla zemřít (Coelho), Při stavbě čínské zdi (Kafka), Afterdark (Murakami), Zázračný Josef (Waltari) a scénář k filmu 21 gramů ve španělštině, tedy z toho co si pamatuju. Fotky jsou z nejkrásnější knížky - Ptačí sněm od P. Síse. Vánoční dárek.



*4 - Výlet na chalupu // holidays at our cottage
Miluju to, být ve dvou jen v tom tichu v pustině mezi lesy. Na běžkách, u krbu. Ohříváme si vodu v brutaru, potom se koupeme a já skáču nahá do sněhu před chalupou :)



*5 - Pinterest
Většina mé kreativity probíhala klikáním na tlačítko "pin it" :) Některé věci jsem ale už nakousla a čekají na dovedení do zdárného konce. A mám rozpracované i jiné, nepinterestové věci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář!!!